Άρθρο Localit 01 Απριλίου, 2021

Δράσεις για την τουριστική προβολή της πόλης από τον Δήμο Θεσσαλονίκης

Έτοιμη να αλλάξει και να υποδεχτεί τη νέα γενιά τουριστών, επενδύοντας στην αειφορία και την πράσινη συνείδηση είναι η Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Δήμος Θεσσαλονίκης, οι δράσεις για την τουριστική προβολή της πόλης έχουν ήδη αρχίσει κι έχουν γνωρίσει μεγάλη ανταπόκριση στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική.

Συγκεκριμένα, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau εργάστηκαν για την από κοινού προώθηση της πόλης ως ιδανικού προορισμού αλλά κι ως ασφαλούς συνεδριακού κέντρου της Ευρώπης, επιτυγχάνοντας ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

Μέσα από διαδικτυακές Β2Β συναντήσεις με bloggers, instagramers, youtubers και influencers από Αυστρία, Γερμανία, Αγγλία και Αμερική (αγορές- στόχοι για τη Θεσσαλονίκη) παρουσίασαν τη Θεσσαλονίκη ως μια πόλη με ανοιχτούς ορίζοντες, η οποία είναι έτοιμη να αλλάξει, για να υποδεχτεί τη νέα γενιά τουριστών.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης συμμετείχε και στο διεθνές συνέδριο του Δικτύου European Cities Marketing, του οποίου είναι μέλος. Στο συνέδριο πήραν μέρος 550 στελέχη τουρισμού από 80 ευρωπαϊκές πόλεις καθώς και σημαντικά στελέχη μεγάλων ευρωπαϊκών και αμερικανικών οργανισμών διαχείρισης προορισμού.

Στο εν λόγω συνέδριο παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές που ακολουθούν μεγάλες πόλεις για την επόμενη μέρα στον τουρισμό και απόψεις για την αναμόρφωση του τουρισμού, την ανάκαμψη της οικονομίας και τις νέες τάσεις προτίμησης των μελλοντικών ταξιδιωτών. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αναγνώριση της επικείμενης μεταστροφής των τουριστών στην αειφορία και στην πράσινη συνείδηση. Παρουσιάστηκαν καινοτόμες λύσεις για τη χαρτογράφηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των πόλεων, για την υιοθέτηση νέων στρατηγικών και για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων και ευκαιριών που προκύπτουν από την πανδημία.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι πόλεις πρέπει να εμπνέουν εμπιστοσύνη στους επισκέπτες τους και να δημιουργούν masterplans, ώστε να γίνεται οργανωμένα η προσέλκυση τουριστών από διαφορετικά target groups.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 01 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εργαζόμενοι στο localit.gr συμμετέχουν στην απεργία για την Πρωτομαγιά

Οι εργαζόμενοι στο localit.gr συμμετέχουμε στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι δημοσιογραφικές ομοσπονδίες για τον…

Ρεπορτάζ 30 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομάδα Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας συστήνει ο Δήμος Κορυδαλλού

Στη σύσταση Ομάδας Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας, προχωρά ο Δήμος Κορυδαλλού. Στο πλαίσιο αυτό οι πολίτες…

Ρεπορτάζ 30 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ψαρά: Πασχαλινά καλάθια στις γιαγιάδες και τους παππούδες του νησιού

Με πολύ μεράκι, όρεξη και κυρίως αγάπη, ο Δήμος Ηρωικής Νήσου Ψαρών ετοίμασε για το…