Με την έναρξη των εργασιών για την επέκταση του ποδηλατοδρόμου της οδού Κονδύλη, ξεκίνησε και η χρονιά για τον Δήμο Τρικκαίων. Πρόκειται για ένα έργο που αυξάνει το μήκος του ποδηλατοδρόμου και επεκτείνεται μέσω της υπόγειας διάβασης μέχρι το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο της Μπάρας. Έτσι, οι μαθητές/τριες, οι αθλητές/τριες, οι αθλούμενοι/ες, οι πολίτες, θα μπορούν με ασφάλεια να κινούνται σε όλο το μήκος της οδού Κονδύλη, από την κεντρική πλατεία μέχρι το συγκρότημα σχολείων της Μπάρας, το Κολυμβητήριο, το Κλειστό Γυμναστήριο, τα γήπεδα τένις κ.ο.κ.
Το έργο έχει τίτλο «Ανάπλαση – ενοποίηση ποδηλατοδρόμου – πεζοδρομίου Βόρειας εισόδου πόλης των Τρικάλων (οδός Παλαιολόγου – Κονδύλη) με το κέντρο» και χρηματοδοτείται από το «Πράσινο Ταμείο» και τον Δήμο Τρικκαίων, με αρχικό προϋπολογισμό 1,2 εκ €.
Ποια έργα θα γίνουν
Τα έργα στην περιοχή είναι τα εξής:
- Αλλάζει ο υφιστάμενος ποδηλατόδρομος με:
– ορθότερη οριοθέτηση και πλάτος ποδηλατόδρομου με βάση τις υφιστάμενες προδιαγραφές
– δημιουργία διαδρομής για τυφλούς
– ουσιαστικός διαχωρισμός του ποδηλατόδρομου και του πεζόδρομου
– διαμόρφωση προστατευτικής λωρίδας 0,70 μ. μεταξύ του ποδηλατόδρομου και της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας
– αντικατάσταση των υφιστάμενων πλακών πεζοδρομίου με τσιμεντοκυβόλιθο. - Κατασκευές στην οδό Κονδύλη με
– επέκταση της νησίδας, μέχρι τον Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου (από διασταύρωση οδού Κονδύλη με την οδό Φιλίππου έως τη διασταύρωση με την οδό Σολωμού)
– υπερυψωμένη διάβαση στη διασταύρωση των οδών Κονδύλη, Ραδινού και Νικ. Πλαστήρα (τρίγωνη πλατεία)
– επέκταση οδοφωτισμού με χρήση λαμπών τύπου Led
– στις γωνίες των οικοδομικών τετραγώνων καθώς και σε επιλεγμένα σημεία κάθετης διέλευσης πεζών, διαμορφώνονται κατάλληλα, με κατά μήκος κλίση 5%, ράμπες για την διευκόλυνση της κίνησης των ΑμεΑ, ενώ στις ίδιες θέσεις θα τοποθετηθούν εμπόδια στάθμευσης. - Νέος ποδηλατόδρομος
– από την οδό Ραδινού και την οδό Παλαιολόγου (την προέκταση της οδού Κονδύλη, έξω από το 1ο Γυμνάσιο – Λύκειο) μέχρι την υπόγεια διάβαση προς το ΔΑΚ Μπάρας
– ο ποδηλατόδρομος θα είναι διπλής κατεύθυνσης πλάτους 2,5μ. με προστατευτική λωρίδα 0,70 μ. μεταξύ του ποδηλατόδρομου και της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας. Τοποθετούνται επίσης, κατακόρυφη σήμανση, οδοφωτισμός, σήματα
– εργασίες αποχέτευσης των ομβρίων, στεγανοποίησης της υπόγειας διάβασης, αποκατάστασης της οροφής της και εσωτερικός φωτισμός, ώστε να καταστεί ασφαλής προς χρήση.
– αντικατάσταση της οροφής από πολυκαρβονικά φύλλα και εσωτερικός φωτισμός - Σε όλο σχεδόν το μήκος της διαδρομής
– διαμορφώνονται πεζοδρόμια ελαχίστου πλάτους 2,00μ.
– διασφαλίζεται η ορθή κίνηση ΑμΕΑ
– τοποθετείται νέα οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση
– μετατοπίζονται στύλοι δικτύων ΔΕΗ ή ΟΤΕ για ανεμπόδιστη κίνηση πεζού και ποδηλάτη.