Πέμπτη,  23 Νοεμβρίου, 2017


Αναζήτηση

Σύνδεσμοι

Τήρηση των Νόμων
Τήρηση των Νόμων

ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ

1) Σκεπτικό: Οικονομική Πρόοδος και Παρανομία

Ο πρώτος όρος γιά να προοδεύσει οικονομικά ένας τόπος είναι "Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ". Αυτό μας διδάσκει η επιστήμη της Οικονομίας αλλά και η εμπειρική παρατήρηση της ιστορίας των λαών. Όσο ορθοί και άν είναι οι νόμοι, όσο εργατικοί και έξυπνοι κι αν είναι οι πολίτες, δεν είναι δυνατόν να ανεβάζουν μακροχρόνια το βιοτικό τους επίπεδο άν στην χώρα δεν τηρούνται οι νόμοι. Επιπλέον, η μη τήρηση των νόμων, δημιουργεί στον λαό αίσθημα ανασφάλειας και αδικίας. Οι πολλοί νοιώθουν αδικημένοι όταν βλέπουν τους "δικτυωμένους" να "ευνοούνται" ή να διαφεύγουν ατιμώρητοι (φοροδιαφυγή, αναξιοκρατία, παράνομη δόμηση, νομιμοποιήσεις, μονιμοποιήσεις, γραφειοκρατικοί εκβιασμοί, αδειοδοτήσεις από Περιφέρειες-Δήμους, δωροληψίες, ληστείες, οδική αναρχία κλπ). Όλα αυτά καταλήγουν να δημιουργούν έναν λαό που όχι μόνο δεν προοδεύει οικονομικά με όσο ταχείς ρυθμούς θα ήθελε, που όχι μόνο διακατέχεται από ένα μόνιμο αίσθημα "ανασφάλειας και αδικίας" αλλά που στο τέλος-τέλος είναι αποκομμένος και δυστυχής. Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΗ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ! ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ!

2) Γιατί δεν τηρούνται οι νόμοι;

Επιφορτισμένα με την επιβολή του νόμου είναι τα Σώματα Ασφαλείας (Αστυνομία, Ακτοφυλακή, Συνοριοφύλακες, Πυροσβέστες) και η Δημοτική Αστυνομία. Αφού δεν τηρούνται οι νόμοι, αυτό σημαίνει ότι όλοι οι παραπάνω δεν κάνουν στοιχειωδώς καλά την δουλειά τους (γιά την οποία πληρώνονται από το υστέρημα των φορολογουμένων). Το επιχείρημα οτι σαν λαός είμαστε ατίθασος δεν ισχύει, αφού οι ίδιοι πολίτες όταν βρεθούν σε ευνομούμενες χώρες γίνονται πολύ σύντομα νομοταγείς.


3) Τα μέτρα που προτείνουμε

1) Κατάργηση της μονιμότητας του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας (Αστυνομία, Ακτοφυλακή, Πυροσβεστική, Συνοριοφυλακή, Δημοτική Αστυνομία).
2) Μέτρηση της ετήσιας παραγωγικότητας και απόδοσης όλων των μονάδων των Σωμάτων Ασφαλείας και ετήσια υιοθέτηση στόχων γιά επίτευξη. Παραδείγματα:
Αστυνομία: Το κάθε αστυνομικό τμήμα θα ελέγχεται γιά το πόσες διαρρήξεις έγιναν την περασμένη χρονιά στην περιοχή ευθύνης του και γιά το τί ποσοστό από αυτές εξιχνιάσθηκαν. Νέοι στόχοι θα τίθενται στο Αστυνομικό Τμήμα γιά την επόμενη χρονιά. Ένα μεγάλο μέρος των ετήσιων απολαβών, πέραν του βασικού μισθού, των υπηρετούντων στο Τμήμα, θα εξαρτάται από την επίτευξη των στόχων.
Πυροσβεστική: Ομοίως με την αστυνομία γιά τον ετήσιο αριθμό πυρκαγιών-εμπρησμών, τα συνολικά καμμένα στρέμματα και το ποσοστό πυρκαγιών που εξιχνιάσθηκε.
Συνοριοφύλακες-Ακτοφυλακή: Ομοίως με την Αστυνομία όσον αφορά τον αριθμό των  αλλοδαπών πολιτών που εντοπίσθηκαν να βρίσκονται παράνομα μέσα στην χώρα και πού πέρασαν τα χερσαία ή θαλάσσια σύνορα μέσα στον τελευταίο χρόνο.
3) Απόσπαση στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων με κάθε νέα κυβέρνηση γιά την δημιουργία Ειδικού Σώματος επιλέκτων και μυστικών ελεγκτών της απόδοσης των Σωμάτων Ασφαλείας. Το Ειδικό Σώμα θα αποτελείται από μόνιμους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και οπλίτες, άνδρες και γυναίκες, όλων των ηλικιών και όπλων, θα αριθμεί περί το 2% του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση θα ανανεώνεται (ανακύκλωση με το υπόλοιπο προσωπικό). Την αποκλειστική διεύθυνση και εποπτεία του Ειδικού Σώματος θα έχει δεκαμελής επιτροπή δικαστών που θα ορίζεται από τον Άρειο Πάγο. Η εκάστοτε κυβέρνηση δεν θα έχει καμία δικαιοδοσία στο Ειδικό Σώμα και δεν θα γνωρίζει τις δραστηριότητές του. Τά ετήσια αποτελέσματα των ελέγχων του Ειδικού Σώματος θα αποστέλλονται από την Δικαστική Εξουσία στην Κυβέρνηση και σε όλους τους Νομοθέτες (Βουλευτές).
4) Ετήσιες κρίσεις και προαγωγές των εργαζομένων στα Σώματα Ασφαλείας αποκλειστικά με αξιοκρατικά κριτήρια και λεπτομερείς ετήσιες διαδικασίες αξιολόγησης ανάλογες με αυτές που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες γιά τους εργαζόμενους μεγάλων ιδιωτικών εταιρειών. Οι αποδοχές πέραν του βασικού μισθού θα επηρρεάζονται από την ετήσια βαθμολογία-απόδοση.
5) Ο πολιτικός προϊστάμενος του κάθε Σώματος Ασφαλείας (Υπουργός, Υφυπουργοί) θα έχει να κάνει μόνο με τον Αρχηγό του Σώματος (να τον διορίσει, να τον απολύσει, να τον ελέγξει, να τον επιπλήξει). Όλες οι υπόλοιπες δραστηριότητες του κάθε Σώματος Ασφαλείας θα αφορούν μόνο τον Αρχηγό του που θα είναι υπεύθυνος και υπόλογος γιά ότι καλό ή κακό συμβαίνει στον Υπουργό.
6) Το Ειδικό Σώμα που αναφέρεται στο σημείο 3 θα έχει μεταξύ των άλλων αποστολών και τον δειγματοληπτικό έλεγχο του έργου της Δημοτικής Αστυνομίας (π.χ. αιφνιδιαστικοί έλεγχοι αν τηρούνται σε ένα Δήμο οι κανονισμοί της Τροχαίας) καθώς και τον δειγματοληπτικό έλεγχο των συνοριοφυλάκων (π.χ. θα υποδύονται τους εμπόρους ναρκωτικών και θα προσπαθούν να δωροδοκήσουν τους συνοριοφύλακες).
      Τα αποτελέσματα των δειγματοληπτικών ελέγχων από το Ειδικό Σώμα στο έργο της Δημοτικής Αστυνομίας θα μεταβιβάζονται από την Δικαστική Εξουσία σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους του αντίστοιχου Δήμου (γιά λήψη διορθωτικών μέτρων) και στο Υπουργείο Οικονομικών (γιά ανάλογη κατακράτηση των σχετικών κονδυλίων που επρόκειτο να αποσταλούν πρός τον Δήμο γιά την καλή λειτουργεία της Δημοτικής Αστυνομίας στο ποσοστό που η λειτουργεία της δεν είναι ίκανοποιητική).
7) Ποινικοποίηση της κρίσης του προσωπικού των Σωμάτων Ασφαλείας με πολιτικά κριτήρια. Η παρέμβαση οποιουδήποτε εκλεγμένου (υπουργού, βουλευτή, δημάρχου κλπ) στην επαγγελματική εξέλιξη οποιουδήποτε εργαζόμενου στα Σώματα Ασφαλείας θα αποτελεί ποινικό αδίκημα.
8) Όσοι Δήμοι θέλουν θα μπορούν να χρησιμοποιούν σαν Δημοτική Αστυνομία τις υπηρεσίες ιδιωτικών εταιρειών ασφαλείας με αυστηρούς μειωδοτικούς διαγωνισμούς, με υψηλές ποινικές ρήτρες γιά μη τήρηση των στόχων της σύμβασης (μεταξύ Δήμου και ιδιωτικής εταιρείας) και με επίβλεψη της σύμβασης από δημοτικούς συμβούλους συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης.
9) Όσες Περιφέρειες  θέλουν θα μπορούν να χρησιμοποιούν σαν Πυροσβεστική Υπηρεσία, σαν Συνοριοφυλακή και σαν Ακτοφυλακή τις υπηρεσίες ιδιωτικών εταιρειών κατ' αντίστοιχο τρόπο όπως στο σημείο 8.

4) Το κόστος των προτεινόμενων μέτρων στον προϋπολογισμό

Το επιπλέον κόστος των παραπάνω μέτρων στον ετήσιο προϋπολογισμό είναι μηδέν. Το επιπλέον όφελος θα είναι η εισαγωγή κινήτρων και αντικινήτρων καθώς και του ανταγωνισμού στην λειτουργεία των Σωμάτων Ασφαλείας.Τα Σώματα Ασφαλείας υπάρχουν όχι γιά να υπάρχουν αλλά γιά να παράγουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα (για τους φορολογούμενους πολίτες) με τα λιγώτερα δυνατά χρήματα (από τους φορολογούμενους πολίτες).

---------------------------------------------

----------------------------

-------- 

Σημείωση: Ο Μανώλης Στειακάκης είναι συγγραφέας  τού βιβλίου: «Τά Υπέρ καί τά κατά τής ΕΕ καί τής Ο.Ν.Ε.», ISBN: 960-15-1318-3, Εκδόσεις Αντ. Ν. Σάκκουλα, Σόλωνος 69, Αθήνα 106 79, τηλ. 210 3615440, φάξ: 210 3610425, ιστοσ.: www.ant-sakkoulas.gr

Ημ/νία καταχώρησης: 19/09/2007



 


Λίστα νέων
 
e-Mail

Ψηφοφορία
Πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα των δημοσίων και δημοτικών υπαλλήλων;
Ναί, πρέπει να καταργηθεί
Όχι, δεν πρέπει να καταργηθεί
Δεν έχω γνώμη / αμφιβάλλω


design and development by web-dynamics.gr